NEW DESIGNS

ARTIFORT LANCEERT DE 2023 COLLECTIE

Met de noviteiten onderstreept Artifort haar expertise in het creëren van eigenzinnige, tijdloze en comfortabele kwaliteitsmeubelen voor huizen, kantoren, hotels en openbare ruimtes.

MOULIN LOUNGE | DESIGN PIERRE PAULIN

De Moulin stoelenfamilie uit 1958 behoren tot Paulin's eerste commerciële stukken, waarin hij de moderne esthetiek uit het Mid-Century Modern tijdperk verkent. Artifort verrijkt de Moulin stoelenfamilie in 2023 met de introductie van model CM190: Moulin Lounge. Een minimalistische, elegante fauteuil gecombineerd met modern comfort.

Ontdek Moulin Lounge

ARRIS | DESIGN ARTIFORT DESIGN GROUP

Modern, zacht en vriendelijk met een fantastisch zitcomfort. Arris is een elegant bank- programma met uitnodigende losse rugkussens. Hoog op zijn prachtig gegoten aluminium poten en ruime keuze in sofa opties past Arris perfect in vele woonomgevingen. Kenmerkend aan Arris zijn de sublieme doch subtiele stoffeerdetails die verwijzen naar architecturale vormen die de inspiratiebron vormden voor dit ontwerp.

Ontdek alle mogelijkheden met Arris

TRACK | DESIGN NORM ARCHITECTS

Een modulaire bank met een iconisch en sculpturaal ontwerp. De zwevende rotsachtige modules creëren samen een comfortabel landschap van kleine ziteilanden die in elk interieur alle aandacht trekt. De massieve schuimconstructie zorgt voor een scherp contour en biedt veel comfort.

Ontdek alle Track configuratiemogelijkheden

• Track

Kunstzinnig design van Artifort is niet alleen mooi om naar te kijken, maar ook veerkrachtig genoeg om de eisen van het echte leven te weerstaan. Vertaald naar het ultieme comfort. Niet voor niets staat Artifort in musea als Centre Pompidou, maar ook in kantoren, restaurants, hotels, scholen, vliegvelden, bibliotheken en huizen wereldwijd.

Artifort geeft daarmee al decennialang antwoord op de vraag hoe interieurs en meubels aansluiten bij de veranderende behoeften van bezoekers en gebruikers. Bekijk een selectie van geweldige projecten die zijn uitgevoerd door klanten voor gebruikers van over de hele wereld. Vind inspiratie voor een volgend project en ontdek configuratie opties en het brede scala aan bekledingen en afwerkingsmogelijkheden die Artifort biedt.

Ga naar Alle projecten

DUURZAAMHEID

Vandaag de dag is de verantwoordelijkheid bij het maken van een nieuw meubel aanzienlijk. Bij elke stap in het ontwikkelingsproces wenst Artifort de milieu-impact van haar activiteiten, producten en diensten tot een minimum te beperken. De toekomstige generaties zijn ervan afhankelijk en dit vinden wij als familiebedrijf erg belangrijk. Alle materialen die in Artifort designs terugkomen zijn met aandacht en hoge eisen geselecteerd.

ARTIFORT IN 3D

Van het intekenen van 3D ruimtes en het plannen van inrichting tot het maken van fotorealistische visualisaties. De volledige Artifort collectie is in 3D beschikbaar op software tools SketchUp (3D Warehouse), pCon.planner en Unlit.

Naast de volledige collectie vind je op deze platfora vele planning voorbeelden voor activiteiten binnen Hospitality, Social en Collaboration.

HERSTOFFEREN VOOR PROJECTEN

De meubels die vandaag de Artifort collectie vormen zijn niet alleen mooi om naar te kijken, ze zijn ook veerkrachtig genoeg om de eisen van het echte leven te weerstaan. Onze meubels voelen zich op hun gemak in drukbezochte publieke ruimtes en versterken kantoren, luchthavens en openbare omgevingen en bieden tevens comfort en persoonlijkheid in huizen over de hele wereld.

Om de levensduur van de Artifort designs te verlengen, heeft Artifort een eigen full-service herstofferingsafdeling die de designs een tweede leven geven.