Artifort Niloo Khodi Feiz
Artifort show op IMM 2019

14 t/m 20 januari 2019 / Hal 3.2 - Stand F 011

Artifort onthult nieuwe opstellingen van de pas geïntroduceerde Figura bankencollectie tijdens meubelbeurs IMM 2019, die plaatsvindt van 14 t/m 20 januari in Keulen.

In zes verschillende inspiratie zones presenteert Artifort haar noviteiten van 2018, gecombineerd met échte Artifort klassiekers van de hand van ontwerpers Pierre Paulin en Geoffrey D. Harcourt RDI. De show van Artifort onderstreept haar expertise in het creëren van opvallende, multifunctionele en comfortabele designs.

Scroll naar beneden voor meer informatie.

Downloads IMM 2019

De media kit omvat:

• Het Artifort persbericht: Artifort presentatie tijdens IMM 2019;
  • Product informatie over alle getoonde modellen en designers tijdens IMM 2019;
  • High res afbeeldingen van alle meubels

Login voor meer HR en 3D afbeeldingen van onze modellen

Vragen? Neem contact op met Artifort via marketing@artifort.com of +31 73 658 00 50

Nieuwe opstellingen van Figura

Artifort presenteert met trots de net geïntroduceerde Figura in drie verrassende opstellingen. Het multifunctionele systeem van Figura kan eindeloos worden aangepast, waardoor de bank geschikt is voor elk interieur. Naast de 2, 2.5, 3 of 3,5-zits bank biedt Figura uitgebreide mogelijkheden voor personalisatie, zoals bijvoorbeeld chaise longue- en dormeuse opties en hoge armleuningen of juist lage. De keuze voor een houten zijtafeltje, elektrificatie en de keuze uit twee zithoogtes. Figura kan gestoffeerd worden in een scala aan stoffen en leer. De prachtige gegoten aluminium poten kunnen gecoat worden in elke gewenste Artifort structuur poedercoat kleur.

Bij het ontwerpen van Figura streefde ontwerper Khodi Feiz ernaar het soort bank te creëren die na een lange dag maximale beloning biedt. Figura is uiterst comfortabel en past zowel in moderne als klassieke interieurs. Met zijn zachte, vloeiende lijnen is Figura buitengewoon sierlijk.

Uitbreiding van Andrea stoelencollectie

De in 2018 geïntroduceerde Andrea stoelencollectie van designers Claesson Koivisto Rune is nu uitgebreid met een barstoel! De Andrea barstoel is verkrijgbaar in twee zithoogtes: 61 en 81 cm. De volledige Andrea familie bestaat nu uit een eetkamer- en vergaderstoel, een lagere lounge variant en twee barstoelen. Andrea is er nu dus in alle maten om aan elke specifieke behoefte te voldoen.

Nieuwe materialen in de Artifort stoffencollectie

Luxe materialen zoals velours zijn een nieuwe optie binnen de vaste stoffencollectie van Artifort. Deze luxe materialen in warme trendkleuren vormen een rode draad in de Artifort presentatie op IMM 2019.

Daarnaast presenteert Artifort een nieuwe stof van fabrikant Kvadrat op de Pala fauteuil, van ontwerper Luca Nichetto. Bijgewerkte kleurtinten zijn toegevoegd aan de Artifort stoffenbibliotheek.

Nieuw: Artifort Ox rundleder collection

Artifort presenteert haar nieuwe rundleer collectie tijdens IMM 2019 in Keulen. Artifort Ox is een gepigmenteerd, hoogstaand rundleder met een fijne korrel. Vanwege zijn elasticiteit en uniforme look past Artifort Ox perfect op onze design banken en stoelen. Het leer voelt soepel en aangenaam.

De kwaliteit en gaafheid van Artifort Ox is voornamelijk gekoppeld aan de grondstof, wat begint bij het selecteren van de beste Europese huiden. De soepele huiden worden vervolgens gelooid en afgewerkt in Italië.

De twaalf kleuren van Artifort Ox, van Hazelnut tot Warm White, zijn geselecteerd door de Artifort Design Group.

> Click here for more information in English

> NL